Hoppa till huvudinnehåll
Privat Företag
  • Min sida Min sida
  • Kundservice Kundservice
  • Playtjänsten Playtjänsten
  • Kanalpaket
  • Boxar och hårdvara
  • Tvillingabonnemang
  • Dagsbiljett
  • TV-kanaler
  • Aktuellt
  • Om oss
  • Flytthjälpen
  • Logga in
  • Canal Digital Företag
    • Teknisk information
    • Partner
    • Kontakta oss
    • Offentlig visning
    • Hotell & rum
    • Industri
    • TV på jobbet
    • SMATV
    • Offentlig sektor

Kundservice

  • Faktura
  • Felsökning
  • Playtjänsten
  • Abonnemang
  • Boxar & hårdvara
  • Övriga frågor
Canal Digital Logo
Privat Företag
Min sida Min sida Kundservice Kundservice Playtjänsten Playtjänsten Bli kund

Kundservice

  • Faktura
  • Felsökning
  • Playtjänsten
  • Abonnemang
  • Boxar & hårdvara
  • Övriga frågor
Övriga frågor
Tillbaka till Övriga frågor

Kundservice informerar

På denna sida hittar du en översikt över stora och små ändringar som är relevanta för dig som kund.

Disney-kanalernas veckoarkiv försvinner från vår playtjänst

Från och med den 1 februari ger Disney oss inte längre möjlighet att erbjuda veckoarkiv från deras kanaler Disney Channel och Disney Jr, men serierna som ligger underkanalhuset Disney Channel Xtra finns fortsatt kvar även efter 1 februari. Däremot kommer de inte att gå att ladda ned i fortsättningen. 

 

Tekniska förändringar på gång

Ibland behöver vi byta sändningsfrekvens på några av våra kanaler och snart är det dags för kanalerna nedan. 

Våra boxar söker automatiskt upp den nya frekvensen så de flesta märker inte av detta alls även om man abonnerar och tittar regelbundet på den berörda kanalen - men det finns några undantag:

  • Du som tittar på TV med CA-modul behöver göra en kanalsökning på din TV.
  • Du som har schemalagda inspelningar av berörda kanalers program på din box behöver göra om schemaläggningen.
  • Du som har skapat en favoritlista där den berörda kanalen ingår. Ta bort kanalen från Favoritlistan och lägg sedan till den igen på nytt. Gäller boxarna HD-box Smart, HD-box OnDemand eller HD-box 500 GB.

Vi sänder på både den gamla och nya frekvensen under tre veckor så att du som behöver hinner med de små åtgärder som krävs för att inte tappa bild, serieinspelningar eller favoritlistor.

Har du någon av kanalerna som berörs denna gång och tillhör undantagen som vi listar ovan behöver du göra motsvarande justering någon gång under tiden ”Period för byte av sändningsfrekvens”.

Kanaler: DW, CNBC, Bloomberg och C More Live HD
Period för byte av sändningsfrekvens: 18 jan - 9 feb

Kanaler: C More Golf HD och Sportkanalen HD
Period för byte av sändningsfrekvens: 9 - 23 feb

Kanaler: Eurosport 1 HD och Eurosport 2 HD
Period för byte av sändningsfrekvens: 23 feb - 9 mars

 

Så här löser du eventuella problem med OnePlace efter mjukvaruuppdateringen

Vissa kunder upplever problem med sin OnePlace efter den senaste mjukvaruuppdateringen. Det finns några enkla åtgärder du kan ta till för att lösa problemet själv.

Som steg ett, oavsett problem

Prova att koppla ur strömmen och låt boxen vara strömlös i 15 sekunder. Koppla sedan in strömmen igen och testa om det fungerar.


Problem med fjärrkontrollen

Har du problem med att fjärrkontrollen eller att ingen av knapparna på fjärrkontrollen fungerar när du trycker på dem. Gör så här:

  1. Håll inne Google-knappen och siffran 9 samtidigt, tills lampan på fjärrkontrollen blinkar grönt.
  2. Tryck sedan på Google-knappen igen och håll inne den och siffran 1 samtidigt, tills lampan på fjärrkontrollen blinkar grönt.

Har du problem att starta din box eller att den stänger av sig efter du kopplat ur strömmen

Dessa båda fel avhjälps på samma sätt. Gör så här:

  1. Tryck på ON-knappen två gånger.
  2. Håll inne Google-knappen och siffran 9 samtidigt, tills lampan på fjärrkontrollen blinkar grönt.
  3. Tryck sedan på Google-knappen igen och håll inne den och siffran 1 samtidigt, tills lampan på fjärrkontrollen blinkar grönt.
  4. Starta boxen som vanligt via fjärrkontrollen.

Ny mjukvara till OnePlace, 15-16 dec

Vi kommer under tisdag och onsdag 15-16 dec att uppdatera mjukvaran i våra OnePlace-boxar. Hälften natt mot tisdag och resten natt mot onsdag (slumpmässigt utvalt) Uppdateringen skickas till OnePlace-boxar som är kopplade till internet. OnePlace-boxar som inte är kopplade till internet får inte den här uppdateringen just nu.

Vi har redan testat på en mindre grupp och fått många positiva reaktioner och gör nu utrullningen av den nya mjukvaran fullt ut, i två steg. 

Den nya mjukvaran förbättrar detta:

  • Problemet med att boxen är seg och att det tar tid att byta kanal är nu åtgärdat.
  • Bättre hantering av appar i bakgrunden. Det går inte längre att stänga ner appar i bakgrunden eftersom Android 9 hanterar detta automatiskt.
  • Förbättrad röstsökning.
  • Nya appar lanseras enbart i Android 9 (Exempel: Google Music ersätter Google Play Music)
  • Många problem som tidigare löstes genom att göra boxen strömlös kan nu lösas genom att bara stänga av och sätta på boxen igen.
  • Allmänna prestandaförbättringar.
  • Förbättringar i prestanda när man öppnar och använder menyer.
  • Prestandaförbärringar för inspelningar.
  • Problem med felkod C003_15.

Den nya mjukvaran innebär också nyheter

  • Några menyer som tidigare fanns under Inställningar hittar du nu under "Enhetsinställningar"

Vissa fel kan fortfarande uppstå, men vi är medvetna om det och jobbar med att åtgärda följande:

  • Pixelering längst ner på TV:n på inspelade program kan förekomma.
  • Ljudvolym skiljer sig på olika kanaler. Viktigt att kontrollera så volymen på boxen är max och justera volymen direkt på TV/förstärkare.
  • Saknar du schemalagda inspelningar - testa att bryta strömmen så ska de komma tillbaka.

Nya versionsnamnen

  • Androidversion: 9
  • Canal Digital-app: 1.0.95002
  • Mellanvaruversion: v8.80Platformsverion: 2.83.95
  • Android säkerhetsuppdatering: 1 november 2020

Disney XD och FOX avslutar sina sändningar

Den 1 januari slutar Disney sända kanalerna Disney XD och FOX, vilken innebär att dessa kanaler försvinner från oss och alla andra distributörer på marknaden.

Tekniska förändringar på gång

Ibland behöver vi byta sändningsfrekvens på några av våra kanaler och snart (se satum nedan) är det dags för de finska kanalerna Yle Teema och Fem HD samt danska kanalerna TV 2 och DR1 HD.

Våra boxar söker automatiskt upp den nya frekvensen så de flesta märker inte av detta alls även om man abonnerar och tittar regelbundet på den berörda kanalen - men det finns några undantag:

  • Du som tittar på TV med CA-modul behöver göra en kanalsökning på din TV.
  • Du som har schemalagda inspelningar av berörda kanalers program på din box behöver göra om schemaläggningen.
  • Du som har skapat en favoritlista där den berörda kanalen ingår. Ta bort kanalen från Favoritlistan och lägg sedan till den igen på nytt. Gäller boxarna HD-box Smart, HD-box OnDemand eller HD-box 500 GB.

Vi sänder på både den gamla och nya frekvensen under en månad så att du som behöver hinner med de små åtgärder som krävs för att inte tappa bild, serieinspelningar eller favoritlistor.

Har du någon av kanalerna som berörs denna gång och tillhör undantagen som vi listar ovan behöver du göra motsvarande justering någon gång under tiden ”Period för byte av sändningsfrekvens”.

Kanal                                   Kanalpaket                     Period för byte av sändningsfrekvens

Yle Teema och Fem HD          Finska kanaler                  16 november-16 december
TV 2 och DR1 HD                  Danska kanaler                 16 december-18 januari

Ny uppdatering till Canal Digital-appen

Den 27 oktober kommer en ny uppdatering till Canal Digital-appen för iOS, dvs iPhone/iPad. Version v3.19.0 innehåller förbättringar som t ex 15 sek spola framåt/bakåt-knapp, knapp för fullskärm samt mindre buggfixar. I samband med uppdateringen försvinner kanallistan för livekanalerna.

Så ser du SHL-matchen mellan Färjestad och Linköping

Torsdag 8 oktober är en fullspäckad sportdag på C More, där matcher från bland annat SHL, HockeyAllsvenskan, fotbollslandskamper, Handbollsligan och BAUHAUS-ligan i Speedway pågår samtidigt. Därför har C More valt att SHL-matchen Färjestad - Linköping endast kommer att sändas på deras egen streamingtjänst. Abonnerar du på C More sportkanaler kostar det inget extra att titta på cmore.se eller via C Mores app. För att få tillgång behöver du dock skapa ett konto hos C More – klicka på länken nedan så guidar vi dig genom de enkla stegen! 

PS. De allra flesta matcher kommer du i fortsättningen att kunna du se på C Mores vanliga tv-kanaler, eller via Canal Digitals playtjänst, precis som du är van vid.

Skapa konto och logga in på cmore.se eller C Mores app.


Dansk reklam på Disneykanalerna

Från och med den 1 oktober kommer den reklam som sänds på kanalerna Disney Channel, Disney Junior och Disney XD att vara på danska. Detta beror på att Disney valt att göra på det sättet.

Uppdatering av OnePlace-boxen den 20 augusti

Den 20 augusti uppdaterar vi Canal Digital-appen i OnePlace. Alla OnePlace som är kopplade till internet får app-version 1.0.93001. Det kommer att ta cirka 24 timmar innan alla boxar är uppdaterade. Fjärrinspelning kommer endast fungera för kunder på boxar som fått den senaste versionen och vid ca 13:00 den 21 augusti beräknas alla boxar vara uppdaterade och fjärrinspelning ska fungera för samtliga kunder. 
 
Det går tyvärr inte att göra en manuell uppdatering när vi gör en uppdatering på Canal Digital-appen.
 
För att se vilken version boxen har kan man gå in på Meny / Inställningar / Teknisk information / Versioner / SW version  
 
I den nya versionen har vi bl a förbättrat:
  • Vissa förbättringar kring fjärrinspelning.
  • Tar man bort ett avsnitt när man har en pågående serieinspelning och avsnittet går i repris så ska avsnittet inte spelas in igen.
  • När man trycker på blå knapp så reagerar menyn snabbare än tidigare.
OnePlace-boxar som inte är kopplade till internet kommer inte att få den här uppdateringen just nu.
 
 

Ändringar i streaminginnehållet i kanalpaketet Underhållning

Vi har precis lanserat National Geographic Now. Där kan du utforska alla delar av historien, naturen och vårt universum, genom att stort urval av innehåll från världens största faktabaserade varumärke via vår playtjänst.

Den 1 september går vårt avtal med ABC Studios och FOX+ ut, och innehållet från de leverantörerna kommer inte längre vara tillgängligt i playtjänsten. Du kan fortsatt få tillgång till din favoritserie om du har en av våra paket som inkluderar Viaplay. Läs mer om paket som inkluderar Viaplay, och våra smarta paket här.

V Sport med Viaplay Total

V Film & Series med Viaplay

Smarta paket

Innehåll från Discovery Channels går ut den 2 augusti och under en period kommer det inte vara något innehåll från de kanalerna i playtjänsten (gäller inte Kanal 5-serier). Under hösten kommer vi istället med nytt och spännande innehåll från Discovery Channel, som ersätter serierna vi hade från  Discovery Channel, Discovery Science, Animal Planet, ID Investigation Discovery och TLC.

Nytt namn och utseende för Nordic Entertainment Groups sport- och filmkanaler

Kanalerna och tillvalspaketen som tidigare hette Viasat får nu ett nytt namn V, baserat på den klassiska V-ikonen. 

Kanalnamnen byts i kanallistan/epg:n i våra boxar och på vår webb under tisdag 2 juni men redan på måndag 1 juni kommer du att se ändrade kanalnamn i bild på tv-sändningarna från de aktuella kanalerna. 

De nya paketnamnen kommer att synas på fakturan från och med den faktura som skickas i juni. 

Profileringen till V
Tidigare har kanalerna varit döpta till Viasat, men med den nya profileringen ersätts detta
namn med V, vilket blir det prefix som istället kommer återfinnas på likväl tillvalspaket V Sport med Viaplay Total (tidigare Viasat Sport med Viaplay Total), V Sport Golf med Viaplay (Viasat Golf), V Film & Series (Viasat Film med Viaplay) och dess tillhörande tv-kanaler.

Den klassiska V-ikonen har varit etablerad i Norden i över 30 år och har på så vis en
stark igenkänning. Inte minst representerar ikonen premiumunderhållning, med allt från den
bästa livesporten till de största filmerna och serierna, men talar även för den historik och det
underhållningsvärde som de klassiska kanalerna har bidragit till och byggt upp under åren.

Nya kanalnamn
V Sport Extra HD - kanalplats 71
V Sport Ultra HD - kanalplats 75
V Sport Premium HD - kanalplats 85 
V Sport 1 HD - kanalplats 86
V Sport Fotboll HD - kanalplats 87
V Sport Hockey HD - kanalplats 88
V Sport Motor HD - kanalplats 89

110 V Film Premiere HD - kanalplats 110
111 V Film Action HD - kanalplats 111
112 V Film Hits HD - kanalplats 112
113 V Film Family - kanalplats 113
114 V Series HD - kanalplats 114

Förutom nytt namn kommer förändringen även innebära en ny visuell identitet och en
uppdaterad look för de sändningar som visas på kanalerna.

Vi har uppdaterat mjukvaran i OnePlace

Under natten till idag (23 april) skickade vi ut en ny mjukvara till våra OnPlace-boxar. Den nya mjukvaran läses in i din box automatiskt och löser några kända problem.

Dessa problem med OnePlace är nu lösta med den nya mjukvaran:

  • Att Inspelningar saknar ljud.
  • Att man inte hittar sin box när man ska göra en fjärrinspelning via Canal Digital-appen.
  • Att det blir svart bild efter fått tillbaka tappad satellitsignal.
  • Att felmeddelandet ”Signalproblem TIF” kommer när du startar boxen från standby och efter förstagångsinstallation.
  • Att programinformation och bild inte alltid synkar vid kanalbyte.
  • Diverse stabilitetsproblem.

Uppdateringen av boxens mjukvara innebär också att kunder som inte har den senaste mjukvaruversionen av sin fjärrkontroll (version 2.2) kommer att få meddelande om att uppdatera sin fjärrkontroll.

Om du får meddelande om att uppdatera din fjärrkontroll så tryck bara på ”Ja, uppdatera nu”, och avvakta tills uppdateringen är klar.

Vi uppgraderar vår app för Android tisdag 18 februari

Det innebär att vi slutar stödja versioner av Android som är äldre än 4.4.4. Du som berörs av detta har fått en push-notis från appen.

Disney Movies On Demand

Den 29 februari upphör vår licens för Disney Movies On Demand och de filmer som ligger i det arkivet i playtjänsten tas då bort.

Vinnare av resetävlingen med BBC till Portugal

Den av juryn utsedda vinnaren heter Adam Rönnbäck och bor i Luleå.

Adam svarade givetvis alla rätt och så här lyder Adams motivering till varför han tyckte att han skulle vinna resan:

”Jag och min flickvän strävar alltid efter att få bevittna nya naturupplevelser, det är vår grej. Vi är dem som tar tältet och turbåten till en ny skärgårdsö så fort vi får tid över. I dagsläget är vi båda studenter i Luleå och drömmer om en resa med marina upplevelser som denna till Portugal. Men studentkassan är skral och drömmar förblir drömmar. Vi förevigar ofta våra utflykter med filmer, så en GoPro hero 7 hade använts väl på resan - till en fantastisk resefilm som ni självklart skulle få ta del av. Detta vore något otroligt att få se fram emot - en planerad resa i kalendern - något som är långt ifrån vår vardag.”

ESportsTV upphör

Kanalen ESportsTV upphör från och med den 2 december.

Bellator försvinner från playtjänsten men visas fortsatt på Paramount Network

Viacom äger sändningsrättigheterna till MMA-matcher från Bellator. Matcherna visas live på kanalen Paramount Network samt finns som som arkivmaterial i vår playtjänst under rubriken ”Kanalhus”.

Från och med den 23 oktober 2019 kommer arkivet i playtjänsten att plockas bort men matcherna livesänds fortsatt på Paramount Network.

H2 byter namn (19.8.2019)

20 augusti byter kanalen H2 namn till History 2. Innehållet är fortfarande detsamma.

Ny kanal i Danska kanaler (24.6.2019)

Du som har kanalpaketet Danska kanaler får en ny kanal i ditt utbud. Den populära kanalen TV2 Danmark läggs till automatiskt den 27 juni. Dock kommer kanalen vara nedsläckt mellan 1 juli-15 juli. Detta p.g.a. rättighetsskäl. Vi beklagar att informationen kommer med kort varsel.

Text-TV försvinner från TV 12 (11.6.2019)

TV 12 har beslutat att sluta med text-tv som informationskanal och förändringen träder i kraft imorgon den 12/6.

Discovery World termineras (31.5.2019)

Den 1 juli terminerar Discovery Networks kanalen Discovery World, vilken innebär att kanalen försvinner från samtliga distributörer på marknaden.

Ansök om autogiro via din internetbank (2019.05.13)

Nu kan du på ett snabbt och smidigt sätt ansöka om autogiro via din internetbank. Med autogiro slipper du fakturaavgiften på 59 kr/faktura och sparar därmed 708 kr på ett år.

Faktureringsavgiften höjs (2019.04.30)

Fr.o.m. junifakturan höjs faktureringsavgiften på vår pappersfaktura med 10 kronor, från 49 kronor till 59 kronor. Som kostnadsfritt alternativ kan man välja att betala via autogiro eller e-faktura.

Uppdatering gällande den tekniska störningen (2019.03.11 - 17:00)

De tekniska problem som vi och flera andra TV-operatörer upplevt under eftermiddagen är nu lösta och alla kanaler ska nu vara tillbaka som vanligt. Vi beklagar givetvis det inträffade.

Uppdatering gällande den tekniska störningen (2019.03.11 - 15:34)

Nu är de flesta kanalerna uppe igen men vi har fortfarande problem med Eurosport 1.

Teknisk störning (2019.03.11 - 14:47)

För närvarande har vi och flera andra tv-operatörer sändningsproblem med ett flertal tv-kanaler. Vi felsöker problemet och arbetar för att hitta en lösning. Så fort vi vet mer uppdaterar vi dig här.

Har du vår app installerad i din mobil eller surfplatta? Testa att streama kanalerna där medan vi jobbar på att lösa problemet.

Trace Urban HD termineras (4.3.2019)

Den 1 april termineras kanalen Trace Urban HD från vårt utbud.

Ny mjukvara för HD-box 500 GB (28.2.2019)

Idag lanserar vi mjukvaran v8.3.3 även för HD-box 500 GB (Läs mer nedan).

Ny mjukvara för HD-box Smart som löser inspelningsproblemen (11.2.2019)

Du som har en HD-box Smart kan ha upplevt problem med inspelingsfunktionen. Idag lanserar vi mjukvaran v8.3.3 som gör det möjligt att spela in ett program som redan startat.

Detta löser mjukvaran:

  • Du kan schemalägga en serieinspelning via Canal Digitals app
  • Du kan spela in en film eller ett program som redan startat

Blue Hustler och Hustler plockas bort (04.2.2019)

Vi har valt att plocka bort kanalerna Blue Hustler och Hustler från vårt utbud. Kanalerna är kvar hos oss t.o.m. den 28 februari 2019.

Vi byter lösning för inloggning i Canal Digital-appen (16.01.2019)

Detta innebär att du nu använder din e-postadress som användarnamn. I samband med ändringen kommer du att behöva logga in på nytt. Om du har glömt vilken e-postadress du använder eller ditt lösenord, kan du enkelt följa anvisningarna på skärmen.

Vi ber om ursäkt för besväret.

TNT upphör med linjära sändningar (02.1.2019)

Turner Broadcasting avslutar kanalen TNT på hela den nordiska marknaden, så tv-kanalen försvinner hos alla distributörer men finns kvar on demand. Tack vare vårt avtal med Turner kan vi redan nu erbjuda ett stort arkiv av serier från TNT i vår playtjänst. Efter släckningen av kanalen kommer arkivet att fyllas på ännu mer. Vi kommer dessutom att kunna erbjuda förhandspremiärer på vissa serier i vår playtjänst.

Uppdatering ang. problem med fjärrkontrollen till OnePlace (20.12.2018)

Problemet med fjärrkontrollen till OnePlace är nu löst. Om du avaktiverat Bluetooth-funktionen är det viktigt att du aktiverar den igen.

Problem med fjärrkontrollen till OnePlace (11.12.2018)

Tyvärr har ett antal kunder drabbats av problem med sin fjärrkontroll till OnePlace-boxen. Kontrollen tappar anslutning till boxen. Vi jobbar för att lösa problemet så fort som möjligt och förhoppningsvis har vi en ny mjukvara tillgänglig under nästa vecka.

Gör så här för att använda din fjärrkontroll utan Bluetooth:

  • Tryck på den blå Canal Digital-knappen
  • Pila upp till Inställningar och tryck OK
  • Pila ner till Bluetooth och tryck OK för att stänga av Bluetooth

Fjärrkontrollen fungerar då som en vanlig fjärrkontroll, fast utan Bluetooth. Detta betyder att du behöver rikta fjärrkontrollen mot din box för att t.ex. byta kanal. Utan Bluetooth kan du inte ha din box placerad i ett skåp och inte heller använda funktionen Röstsök.

Vi uppdaterar dig här när problemet är löst och då är det viktigt att du kommer ihåg att aktivera Bluetooth igen.

Transponderflytt (05.12.2018)

Den 5 december gjorde vi en teknisk förändring av kanalerna SVT 1 Dalarna, Värmland och Örebro. Om du har en CA-modul och tittar på någon av dessa kanaler kan du behöva göra en ny kanalsökning på din tv, om du inte redan har gjort det.

Motorsport TV upphör (30.9.2018)

Med kort varsel kom beskedet om att kanalen Motorsport TV upphör med sina linjära sändningar vilket innebär att kanalen inte längre kommer att finnas tillgänglig hos oss. Vi vill såklart ersätta Motorsport TV på bästa möjliga sätt och erbjuder nu istället kanalen Motorvision TV som kommer ligga på samma kanalplats.

Relaterat innehåll

Vad ingår i Basinstallation?
Praktisk information om installationen
Installera själv
Byte av mikrovågshuvud

Fick du svar på din fråga?

Vad letar du efter? Lämna gärna en kommentar – med dina inspel kan vi göra hemsidan bättre. Vi läser alla kommentarer, men då vi inte svarar på några meddelanden här ber vi dig att utelämna personlig information, så som telefonnummer och e-postadress. Tack för hjälpen!

Öppettider

Beställningar och teknikfrågor: Mån-fre: kl 9-20 Lör-sön och helgdag: kl 10-19 Abonnemangs- och fakturafrågor: Mån-fre: kl 9-18 Retur av hårdvara skickas till: Electra Sweden AB C/O Canal Digital SE Trångsundsvägen 20 39356 Kalmar Postadress: Canal Digital Sverige AB FE 106 56 Stockholm Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 15 111 64 Stockholm

contact us chat Ring 0770 - 33 22 11 contact us chat Kontaktformulär
Call us Ring 0770 - 33 22 11
Öppettider
  • Beställningar och teknikfrågor:
  • Mån-fre: kl 9-20
  • Lör-sön och helgdag: kl 10-19
  • Abonnemangs- och fakturafrågor:
  • Mån-fre: kl 9-18
Kundservice Faktura Playtjänsten Abonnemang Boxar & hårdvara Övriga frågor
Kanalpaket Baspaketet + Underhållning + Sport + V sport med Viaplay Total + V series & film med Viaplay + HBO Nordic + C More Premium + C More Stor + C More Standard + V sport golf med Viaplay + Finska kanaler + Danska kanaler + Norska kanaler Dagsbiljett
Boxar och hårdvara OnePlace Hårddisk TV-modul HD Plattantenn Parabol WiFi-adapter Apple TV 4K - 32 GB
TV-kanaler Aktuellt Om oss
Facebook Facebook Twitter Twitter Youtube Youtube
Personuppgifter Cookies
Canal Digital logo

Vi använder cookies

Canal Digital använder cookies för att ge dig bästa möjliga användarupplevelse, samt för att samla information om användarmönster och analysera trafiken på vår webbsida. Vi använder också informationen för att kunna anpassa annonser till dig. Vissa cookies kommer från tredjeparter. Läs mer om cookies här.

Cookies förklarade

Anpassa cookies

Tekniskt nödvändiga

Dessa är nödvändiga för att vår webbsida ska fungera, till exempel för navigering och säker tillgång till sidor. Du kan inte neka användning av tekniska cookies.

Statistik och analys

Hjälper oss att förstå hur webbsidan används så att vi kan förbereda och anpassa webbsidans funktionalitet baserat på de val du har gjort.

  • Adobe Experience
  • LiveAgent
  • Hotjar
  • Qualtrics

Marknadsföring

Analyserar trafik för att anpassa annonser via samarbetspartners, till exempel Facebook och Google.

  • Google
  • Adobe
  • Facebook
  • Adform
  • Bing
  • Doubleclick
  • Mixpanel
  • Browser-Update

Läs mer om cookies här.