Tillbaka till Faktura
Autogirot fungerar inte
Har du nyligen ansökt om autogiro? Då kan felet bero på att din ansökan ännu inte godkänts. Ditt autogiro är igång när inbetalningskortet på fakturan är makulerat med texten ”dras via autogiro”.
Om ditt autogiro är godkänt sedan tidigare kan det ha slutat fungera av flera orsaker, kontrollera följande:
- Har du bytt kontonummer nyligen?
- Har du bytt bank nyligen?
- Fanns det tillräckligt med pengar på kontot?
Relaterat innehåll
Öppettider
Beställningar och teknikfrågor: Mån-fre: kl 9-20 Lör-sön och helgdag: kl 10-19 Abonnemangs- och fakturafrågor: Mån-fre: kl 9-18 Retur av hårdvara skickas till: Electra Sweden AB C/O Canal Digital SE Trångsundsvägen 20 39356 Kalmar Postadress: Canal Digital Sverige AB FE 106 56 Stockholm Besöksadress: Västra Järnvägsgatan 15 111 64 Stockholm